\\ 5 \\ things that make me happy \\



 my babies are learning to get along, slowly 



 this song, which is playing nonstop on my playlist 


 yummy shabbat dinner - antipasti, corn guacamole, chili non-carne,  crispy potatoes 

photography: anat peiser

a brand new obsession: this blog! (on facebook, too)
i just met it's owner, shai, today
when she walked into the store, where i work
we clicked immediately!
she reminds me of victoria from HIMYM
(though she says she's less of a daydreamer)
she wants me to take her shopping
i want her to cook for me


diy + studs & spikes = happiness

xo 

3 תגובות:

*Maja* אמר/ה...

שוקדת על פוסט קשוח ואת מפרסמת לי דברים קלילים ונעימים..הלו יש לנו עבודה לעשות!
תודה על השיתוף בובי מד בודקת הכל

לילך הדר אמר/ה...

הבלוג עשה לי חשק לאפות משהו. מה את הולכת לעשות עם הניטים האלה?

lillou אמר/ה...

מאיוש אהובתי
א. היה לי ממש ממש ממש (ממש) כיף אתמול
ב. בדקי ותתאהבי!

לילך - הבלוג הזה מעורר הרבה חשקים להרבה אוכל, ולדעתי גם לערבי בנות אלכוהוליים
אבל זו רק אני :)
ולגבי הניטים - אני עוד לא החלטתי.
אני אמורה לקבל עוד חבילת ניטים (גולגלות! ושאר טובין) בימים הקרובים, ואולי אז אחליט
כרגע אני בשלב ה"שפע האופציות מבלבל ומשתק אותי". בא לי לשים ניטים על הכל!
אני נראית כזאת שמנת (מלשון עדינה ורכה, לטעמי לפחות) - שממש מתאים לי להוסיף קצת אדג' :)

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...