\\ הפלייליסט שלי הלילה \\



מסורת הריקודים בתחתונים בערבים זה עתה החלה \ חזרה - וזו סיבה מצוינת להעלות לכאן שירים אהובים. כל סיבה לשמוע מוזיקה היא סיבה מצוינת מבחינתי :)
אני נולדתי בסוף האייטיז. מה שאומר שהמוזיקה הפופולרית שאני גדלתי עליה הייתה מהניינטיז. באופן מפתיע, בקסטריט בויז ובריטני ספירס לא היו הקאפ-אוף-טי שלי בזמנו (שוקינג, אני יודעת). 
תמיד הייתי מזוגזגת, והעדפתי מוזיקה קצת פחות מיינסטרימית משיא-שיא-שיא המיינסטרים של הפופ המהונדס... אני תמיד העדפתי אנדרדוגס, ווירדוז וקינק.
(וידוי; הלהקה האהובה עליי ביסודי הייתה הנסון. אבל היי, לפחות הם כתבו וניגנו בעצמם!)
התכוונתי ליצור כאן פלייליסטון קטנטן של 5 שירים בלבד, אבל בקושי הצלחתי לעצור ב-10!


עם השיר הזה התחלתי לשיר. בלי שאף אחד שמע מלבדי. אוהבתאוהבתאוהבת אותו!


פאלפ. לגמרי הזויים, כל כך עושים לי את זה...


השיר שגרם לי להבין כבר בתור ילדונת שזה בסדר להיות גם וגם וגם. וגם אדירה לגמרי.


וגם בערך 20 שנה אחרי, לני קרביץ סקסי הורס והשיר הזה סקסי הורס


גוון לפני שהיא התקלקלה לה. דה גוד אול׳ דייז...


אולי  *ה* - שיר האהוב עליי מהניינטיז ever 


הקליפ הזה לחלוטין צריך להופיע בכתבה המשעשעת הזאת


בכל מסיבה צריך גם שיר סלואו או שניים. זה אחד המקסימים


ומהשיר הזה שכחתי לחלוטין במשך כמעט 20 שנה עד היום, אבל זכרתי כל מילה ומילה.


וכמובן - משהו קטן לפתיחת הוויקאנד

מה אתם הכי אהבתם לשמוע בניינטיז? ולאיזה שיר פיזזתם הלילה?

סופשבוע מקסים!

תגובה 1:

אפרת אמר/ה...

אני אוהבת את הקונספט של פלייליסט לילה!!!
אמנם שלי מורכב משירים אחרים לחלוטין, אבל יש לו סיפור משלו ;)

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...