\\ a star is reborn \\



אלמה לובשת:
חולצת כוכבים -קסטרו, סנדלים אדומים - קרוקס
חולצת לבבות + נעליים שחורות - אייץ׳ אנד אם
בגד ים כוכבים - קסטרו

אמא של אלמה לובשת:
טי שחורה + חצאית פסים - זארה, משקפי שמש - סלין,
כובע שחור - אייץ׳ אנד אם, סניקרס לבנים - פוראבר21
שמלה שחורה - סטרדיווריוס, קשת פרחים - קולולוש
שמלת פנדות - אסוס, חולצה לבנה - אייץ׳ אנד אם,
ג׳ינס - בווי, חולצת ג׳ינס - זארה,
מכנסיים שחורים-לבנים - אסוס,
בגד-ים - מתנה מארה״ב, כובע לבן - רחוב שינקין ת״א

תיקים מושלמים למיניהם - סטארג׳לי


לכל מי שזוכר את הפעם הקודמת
וגם למי שלא
אלמה ואני דיגמנו בשנית לפני כמה חודשים לסטארג׳לי
הפעם הראשונה הייתה כל כך מוצלחת, שהשילוב הזה של אלמה, של עפרה ושלי היה חייב להתרחש שוב
הצלמת הפעם הייתה אורלי אלקלעי הנהדרת - חברת פייסבוק ששמחתי כל כך להכיר מחוץ למסך הקטן ולמקלדת
בלי להכביר במילים (אבל עם להכביר בתמונות - יש כל כך הרבה מוצלחות שהיה לי ממש קשה לבחור...) - פשוט תיהנו, כמו שאנחנו נהנינו באותם יומיים :)























צילום - אורלי אלקלעי
תיקים ואביזרים - סטארג׳לי
איפור + שיער - אני!


xo

2 תגובות:

גיליה אמר/ה...

מהרסות בריבוע

הילה לוי אמר/ה...

איזה יופי של פוסט, של תמונות ובכלל - של הכל.

YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...