\\ משפחה \\ אם \\ לב \\


אמנם כבר הגענו (ועברנו בשבוע שעבר) תאריך דביק אחר בלוח השנה, וכאילו פספסתי את ההזדמנות לכתוב את הפוסט הזה לשנת 2016, אבל אף פעם לא באמת עניינו אותי תאריכים והזדמנויות ולהיות עד כדי כך און-פוינט. כשמדובר בלהגיע למקומות פיזיים אני תמיד מקדימה, אז כשמדובר על לכתוב על דברים מותר לי קצת לאחר. חוץ מזה, מה רע בלהיות באיחור אופנתי??
בשבוע שעבר היה יום האם. השני שלי בתור אמא חד הורית, אמא משמורנית, השלישי שלי בתור אמא בכלל.
באיזשהו שלב החליטו בארץ לנכס את היום הזה ולהפוך אותו ליום המשפחה. במקום לקחת איזשהו יום אחר ולהפוך אותו ליום הזה. שזה צעד שאני לא כל כך מבינה. אני תמיד בעד למצוא *עוד* סיבות לחגוג, לא *להמיר* סיבות לחגוג. בטח לא כשזה בא על חשבון נתח כל כך חשוב מהאוכלוסייה. הלוווו?! איך כל האמהות לא התמרדו נגד העניין הזה עדיין???
אבל נניח את העניין הזה בצד, ונתמקד בסיבה שלשמה התכנסו פה; המשפחה שלי.
כמו לכל משפחה, גם למשפחה שלי יש כלמיני משפטים, חווויות, משפטים,מעשים ושאר אנקדוטות שנכנסו לפנתיאון המשפחתי.
לרגל יום המשפחה שעבר זה מכבר, רציתי לחלוק איתכם כמה (וברור שאני אתחיל עם אנקדוטה משעשעת לוכסן מביכה על עצמי) :

\\ כשהיא אומרת לא \\ אני אומרת yes \\


ממש היום אני חוגגת שנתיים וחצי (ותשעה חודשים, אבל מי סופר) לאימהות שלי לפוצקה.
כלומר שנתיים וחצי של אהבה גדולה יותר משיכולתי לדמיין, שנתיים וחצי של חיבוקים ונשיקות אינסופיים, שנתיים וחצי של מילמולים וגירגורים, שנתיים וחצי של חוסר שינה שלעולם לא אוכל להשלים גם אם אירדם עכשיו ואתעורר רק בעוד עשור, שנתיים וחצי של אוכל (וריבה, גם אם אין לי אפילו צינצנת ריבה אחת בבית) וטושים שמרוחים בכל מקום, שנתיים וחצי של הרבה רגשות אשם על כל הטעויות שאני בטח עושה, כמו כל הורה, כי מה לעשות, אני לא מושלמת (רק כמעט ;) ) ויש לי מלאי אנרגיות מוגבל.

סנדביץ' אלמה בת שנתיים וחצי מינוס יומיים. בסה"כ עשיתי עבודה לא רעה...
השבוע הוזמנתי להשקת "yes עם מי לגדול" (שם מעולה אגב! לקופירייטר מגיע בונוס שמן לדעתי) - מהלך ייחודי שהוא שיתוף פעולה של חברת yes ומכון אדלר בהתאם לתכנית הלימודים בגנים. הרעיון מאחורי המהלך (שyes ומיטב מומחי ומומחיות מכון אדלר עבדו עליו למעלה משנה) הוא ליצור ממשק חווייתי ומהנה לילדים, עם ערך מוסף של תכנים חינוכיים שלמעשה לוקחים את אותם תכנים שנלמדים בגנים ומביאים אותם הביתה. הממשק מכיל תכני מקור רבים וגם תכנים מיובאים, מיועד לילדים מגילאי 3-6 ומלמד אותם חשבון, אנגלית, אותיות, ועוד הרבה נושאים מעניינים, וגם מיועד להורים - כדי להסביר להם איך לתקשר עם הילדים בצורה המיטבית. הוא עולה לאוויר ב-1.3, ממש בשבוע הבא.


YOU MAY ALSO LIKE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...